Betaling

Vind hier alle antwoorden rondom vragen over je betaling. Heb je vragen over je betaling en onze service hierbij? Dan zoek je op de juiste pagina. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op. Al onze contactgegevens vind je op de contactpagina.

  • Ik heb een vraag over mijn factuur

    Klopt er iets niet op de factuur? Iets onduidelijk? We kijken graag met je mee. Neem even contact met ons op.

  • Waar vind ik mijn factuur?

    Je factuur zit als bijlage in de bevestigingsmail. Soms duurt het wat langer voordat je een bevestiging ontvangt. Of hij zit in je spambox. Heb je na een uur nog niks gezien, neem dan even contact met ons op.

  • Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

    Als je bestelling niet wordt goedgekeurd of als je gebruik maakt van je 14 dagen retourrecht, ontvang je direct je geld terug. Doen we niet moeilijk over.

  • Zijn er nog extra kosten?

    Nee, wij houden niet van onverwachte kosten. Zonder overleg en akkoord vooraf gebeurt dit niet. Zo verrekenen wij geen bezorg- of installatiekosten. Ook bij service en onderhoud zijn er geen onverwachte kosten; onze service is all-in! Als je een product hebt besteld dat na controle van je bestelling toch niet past bij je woonsituatie, dan bellen we je hierover.

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Op dit moment is dat niet mogelijk.

  • Wanneer moet ik betalen?

    Het is mogelijk om de ketel af te rekenen nadat onze installatiemedewerker de ketel heeft geïnstalleerd. Dit kan ter plekke via een QR-code via IDEAL of we sturen je een factuur per mail.

  • De betaling lukt niet!

    Gaat er iets mis met betalen? Misschien accepteren we de betaalmethode die jij toe wilt passen niet. Betalen kan met iDEAL. Lukt dit ook niet? Neem dan contact met ons op.

  • Zijn alle prijzen inclusief btw?

    Ja, alle prijzen die je op onze website zijn zijn inclusief btw. Er komen dus geen onverwachte kosten bovenop.

  • Hoe kan ik betalen?

    Simpel, veilig en betrouwbaar. Met iDEAL dus, in je eigen vertrouwde internetbankieromgeving.  Het aankoopbedrag betaal je na installatie bij onze monteur en de aanbetaling van een grotere installatie betaal je nadat je akkoord bent gegaan met ons aanbod na de schouw. Liever wat later betalen? Dan sturen we je een factuur toe.