Incasso en betaling van je factuur

Bij de aanschaf van onze installaties koop je ook een all-in service abonnement. De rekening van de installatie betaal je altijd via IDEAL of handmatig overboeken. Het all-in service abonnement betaal je met een automatische incasso. Hiermee ben je akkoord gegaan bij de betaling van €0,01.

Betaling installatie

Direct na installatie zal onze installatiemedewerker je vragen om het geïnstalleerde product te betalen. Dit kan via de QR-code die zij aan je tonen via onze installatie-app. Wil je later betalen? Dat kan binnen 14 dagen na installatie. Wij sturen je een mail met een IDEAL link waarmee je de factuur kan betalen. Het is ook mogelijk om de rekening handmatig over te maken. Het juiste rekeningnummer vind je op de factuur.

Werkwijze betalingsachterstand product

Betaaldatum

Je hebt vanaf de installatie 14 dagen de tijd om de factuur te betalen. Op de factuur zie je wat de vervaldatum is.

Eerste herinnering

Je ontvangt 2 dagen na vervaldatum een eerste herinnering per mail als je nog niet betaald hebt.

Telefonisch contact eerste herinnering

Is de betaling 10 dagen na eerste herinnering nog niet gelukt? Dan nemen we telefonisch contact met je op.

Tweede herinnering

Wanneer de betaling 5 dagen na het eerste telefonisch contact nog niet overgemaakt is, sturen we je een tweede herinnering.

Telefonisch contact tweede herinnering

Is de betaling 16 dagen na de tweede herinnering nog niet gelukt? Dan bellen we je voor een laatste keer.

Overdracht aan incassobureau

Staat het bedrag 5 dagen na het tweede telefonisch contact nog steeds open? Het openstaande bedrag dragen wij over aan een incassobureau.

Incasso en betaling all-in service-abonnement

Bij de aankoop van het product ben je akkoord gegaan met het afschrijven van de kosten voor het abonnement via automatische incasso. Ongeveer 2 weken voordat het geld van je rekening afgeschreven wordt ontvang je een factuur in je mailbox. Rond de 27e van de maand wordt het bedrag van je rekening geïncasseerd. Kunnen we het bedrag op dat moment niet van je rekening afschrijven? Dan proberen we het nog een keer. Dit proces herhaalt zich tot de laatste dag van de maand. Daarna sturen we een herinnering.

Werkwijze betalingsachterstand all-in abonnement

Betaaldatum

Wij incasseren de abonnementskosten tussen de 27e en 30e van de maand.

Eerste herinnering

Je ontvangt 2 dagen na de vervaldatum een eerste herinnering per mail als je nog niet betaald hebt.

Telefonisch contact eerste herinnering

Is de betaling 10 dagen na eerste herinnering nog niet gelukt? Dan nemen we telefonisch contact met je op.

Tweede herinnering

Wanneer de betaling 5 dagen na het eerste telefonisch contact nog niet overgemaakt is, sturen we je een tweede herinnering.

Telefonisch contact tweede herinnering

Is de betaling 16 dagen na de tweede herinnering nog niet gelukt? Dan bellen we je voor een laatste keer.

Overdracht aan incassobureau

Staat het bedrag 5 dagen na het tweede telefonisch contact nog steeds open? Dan zeggen we het abonnement eenzijdig op.