Incasso en betaling van je factuur
Bij de aanschaf van onze installaties koop je ook een all-in service abonnement. De rekening van de installatie betaal je altijd via IDEAL of handmatig overboeken. Het all-in service abonnement betaal je met een automatische incasso. Hiermee ben je akkoord gegaan bij de betaling van €0,01.
Betaling installatie
Direct na installatie zal onze installatiemedewerker je vragen om het geïnstalleerde product te betalen. Dit kan via de QR-code die zij aan je tonen via onze installatie-app. Wil je later betalen? Dat kan binnen 14 dagen na installatie. Wij sturen je een mail met een IDEAL link waarmee je de factuur kan betalen. Het is ook mogelijk om de rekening handmatig over te maken. Het juiste rekeningnummer vind je op de factuur.
Werkwijze betalingsachterstand product
Incasso en betaling all-in service-abonnement
Bij de aankoop van het product ben je akkoord gegaan met het afschrijven van de kosten voor het abonnement via automatische incasso. Ongeveer 2 weken voordat het geld van je rekening afgeschreven wordt ontvang je een factuur in je mailbox. Rond de 27e van de maand wordt het bedrag van je rekening geïncasseerd. Kunnen we het bedrag op dat moment niet van je rekening afschrijven? Dan proberen we het nog een keer. Dit proces herhaalt zich tot de laatste dag van de maand. Daarna sturen we een herinnering.